fredag, december 30, 2011

Nyårsafton imorgon.

Igår umgicks jag och min kära med Philip och Natalie. Killarna drack några öl och klockan drog iväg.

Imorse vaknade jag sent, gick och duschade och kröp sedan ned i sängen igen. Under Albins täcke, varmt och skönt. :)

Sedan inväntade jag Natalie, vi åkte till Eskilstuna medans killarna satt och spelade Xbox. Köpte tre presenter åt min kille :) Och så besökte jag bolaget och inhandlade allt tills imorgon, nyårsafton. Vi handlade till oss och killarna till sig. Vi i Eskilstuna och dom i Flen. Vi slog på stort jämfört med boysen. Dom köpte 6 öl var, visserligen finns det whisky hemma med, men men. Vi däremot köpte 14 cider och 1 flaska bacardi razz. Dessutom har vi två vinare hemma, och bubbel till tolvslaget. :) Vi får se om allt går åt haha, förmodligen inte, men bäst att vara på den säkra sidan, vill ju inte bli för törstig. ;)

När vi sedan kom tillbaka till Flen besökte vi Ica och köpte sallad och kyckling vilket blev en kycklingsallad när vi kom hem. Vi lagade maten, killarna (albin) diskade. Och nu har våra vänner lämnat oss, och jag och han jag bor med ligger i varsin soffa och har det skönt.

Jag längtar tills imorgon, det blir faktiskt det första nyår jag och Albin firar tillsammans. Och med våra underbara vänner. Puss på det!!

trött tjej imorse.. på min kudde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar