måndag, december 12, 2011

En lite sämre dag.

Jag är trött, och detta är en mindre bra dag tycker jag. Ringde mamma nyligen, tyckte att hon skulle få lyssna på allt skit jag ville häva ur mig. Men hon hade kunder just då, skönt för dig maami.
Jag har däremot ändå varit väldigt effektiv på pluggfronten idag. Har skicket in 3 insändningsuppgifter. Och gjort klart powerpoint presentationen idag. Så det är skönt!

Men dagen i sig har varit lite rutten! Något som piggade upp mig lite var detta sms..
"Jag har läst ditt sms flera gånger nu. Du har en styrka,som jag just nu saknar. Tack gumman,jag ska tänka som du gör,love you".
Det var från svärmor, vi smsade om en känslig sak (för henne) som vi var lite oense om, och jag sa såklart vad jag tyckte (läs: det har jag inte svårt för ;) och det avslutades med detta sms! :)

Nu ska jag nog baka något gott, något att frysa in som jag sedan kan bjuda mina nära och kära på när dom står på dörrmattan och vill komma in! Sedan ska middagen lagas, och det tror jag blir spagetti och köttfärssås.

Kraaaaam m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar