torsdag, december 08, 2011

Godmorgon.

Ligger och myser i sängen med li. Hon ligger under täcket och visar inte minsta intresse av att gå upp :) Igår struntade vi i Örebro. Jag var helt slut i huvudet efter föreläsningen i skolan som handlade om läkemedelshantering. De andra struntade nog i att åka för att det var risk för halka när det blev kallare under kvällen. Istället åkte jag, mor och far över till de andra "berglövarna" i Mellösa, för att fira Eva. trevligt trevligt.
Sedan blev vi kvar hos mamma i en halvtimme innan vi åkte hemåt. När jag nämnde att jag och Albin glömt handla så erbjöd hon mig att ta med mjölk, juice, bröd, havregryn etc. Bästa mamman!! Men jag tog endast med havregrynet, resten av allt hade vi liiiite kvar av hemma i skafferi och lådor :)

Eftersom att jag nu kan äta just havregrynsgröt till frukost blir nog denna dag bra, iallafall starten. :)

Fint..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar