onsdag, december 28, 2011

mellandagsrea.

På morgonen den 26 var jag lite trött och sleten. Men jag vill ändå iväg till Eskilstuna och kolla in mellandagsrean, så vi åkte dit. Först ut till Elgiganten, Rusta och Jula, där inhandlades lite smått och gott. Sedan åkte vi in till TP, där mötte vi upp mor och far. Pratade lite med dom, jag hjälpte pappa att hitta ett par snygga jeans, det lyckades vi bra med. Sedan gick Albin till Expert och jag gick runt några varv helt själv i affärerna, skönt som attan. Men hittade inte mycket alls, inte ett enda klädesplagg faktiskt. :) Men jag hade ju fått ett presentkort av Albin på hemtex för 500 kronor, så där gick jag in och kikade, och hittade en pläd som jag såg i början av December när jag var och köpte julklappar, som jag då blev helt frälst i. Men den var på tok för dyr tyckte jag, 700 kronor. Men nu har jag den hemma hos mig, och den är såå fin och såå mysig.

Sedan kom jag även hem med ett par nya skor, iiih. Inte nödvändigt, men det struntar jag i.
Och på Expert köpte vi en ny tv, äntligen. Dock kollar jag sällan på tvn, men det behövdes. Det blev en 42", LCD.

Vi avslutade med att äta på Chopchop, underbart gott.
Kvällen spenderades hemma hos mor och far, framför en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar