söndag, december 11, 2011

sköna söndag - tredje advent.

Igår bakade jag med mamma, som ni nog vet. På kvällen kollade vi på Nobelmiddagen, som både jag och mamma tycker är mycket trevligt att kolla på. Pappa var inte alls lika intresserad, så han satt vid matsalsbordet och lyssnade på musik från datorn istället. :)

Jag kollade dock aldrig klart på middagen, för runt klockan tio åkte jag och Albin ut till Philip och Natalie, vi kollade på en film och hade det mysigt i deras fina, lilla, varma stuga! :)

Idag har vi tvättstugan, inte speciellt kul. Men välbehövligt. Så idag blir det att tvätta omkring 7-8 maskiner. Tjihoo.. Mellan varven i tvättstugan blir det nog lite pepparkaksbak, och det är ju desto roligare. :)

Så nu ska jag ned och hänga två maskiner nytvättat i torkrummet, och sedan slänga in 2 nya i maskinerna.

Ikväll blir det lite andventsfika. Antingen själva, (läs: jag och Albin) eller så kanske vi får något oväntat besök, Albins killkompisar brukar ju inte vara sena att komma när det bjuds på fika någonstans.

Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar