onsdag, december 28, 2011

today.

Idag har vi tvättstugan, Albin har dock flytt lägenheten. För att slippa, den muppen. Jag gnällde inte, för idag fanns det inte mycket tvätt alls. Så det kunde jag fixa med själv.

Nu har jag bara två maskiner kvar att sätta igång. Efter det överlåter jag stugan till Anna. Hon behövde tvätta, och det var långt till nästa lediga tid så hon får ta våran kväll. :)

Ikväll ska vi åkta till Eskilstuna och köpa soffor. Skönt med "nya", det behövs verkligen! Hittade 2 på blocket, såg mycket fräscha ut. Och eftersom att jag kunde komma och hämta dom redan ikväll gick han med på att släppa dom för 1000 kr, istället för 1500. Det var första gången jag prutade i hela mitt liv haha, tycker det är så jävla pinsamt, men denna gång gick det utan några som helst problem. Så nu har den oskulden med tagits, haha!

tvätten var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar