onsdag, december 28, 2011

tidigt in, tidigt ut.

Vi var och hämtade sofforna under eftermiddagen. Efter att vi fått med oss dom in i bilen åkte vi förbi Jysk. Middag på Chopchop blev det med. Min käre bror var med och hjälpte till med sofforna och massa annat, tack så hemskt mycket.
När vi väl kom hem och sofforna var på plats efter allt slit för killarna tog dom varsin kaffe medans jag plockade, dammsög, osv. Vi bestämde oss för att kasta ut julen, så jag rensade granen på pynt och packade ned allt vad stjärnor, stakar och tomtar heter. Rätt skönt faktiskt. Jag är tidigt in med det, och sedan tidigt ut med det. Hade det legat snö utanför fönstret hade det nog fått vara kvar ett tag till. Men eftersom att den lyser med sin frånvaro fick det bli så. Det passade även bra att kasta ut granen nu när Albin hade lånat hem en skåpbil från jobbet, då den barrar en del när man ska köra iväg med den. Och barr vill vi inte ha i vår finbil :)

Vi har även hunnit handla på Willys och efter det släppte vi av bror hemma hos mor och far och tog med oss lisen hem istället. :)

Nu ska jag krypa ned under mitt underbara duntäcke. :)

kraaaaam m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar