torsdag, december 01, 2011

en tredje julklapp och tre trötta djur.

Nu har jag precis klickat hem en julklapp till min Albin, den tredje faktiskt. Jag hittade denna julklapp inne i staden Katrineholm igår, men då fanns den inte i just det utförande jag ville. Så när jag kom hem igår gick jag in på hemsidan för att klicka hem klappen, men då var just den slutsåld där med. Bittert. Men idag gick jag ut för att kolla igen, och då fanns den. Jag var snabb som sjutton att klicka hem den.! :)

Annnars då, jag är lite trött, det är mina djur med. Li ligger precis vid mitt lår och sover, Libelle på den andra soffans ryggstöd och Limone i andra soffan, helt utslagna! Jag kanske med ska ta mig en lite powernap, innan jobbet klockan 14, till 21.

Innan jobbet ska jag dock baka ihop en pepparkaksdeg, eftersom den ska ligga i kylen i en dag innan användning helst så gör jag den idag, och kan baka ut den imorgon. Perfekt!

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar