fredag, december 16, 2011

Efterlängtade fredag.

Idag började jag jobba klockan 08, och slutade klockan 15. Det har varit kul på jobbet idag, de bästa jobbarkompisarna gör mycket. Sista timmen gick dock väldigt långsamt.

När jag kom hem tog jag en kort promenad med grisen.
Sedan kom Anna ned och bytte några ord på en kvart, hon skulle vidare och jobba kväll, stackaren ;)

Strax ska jag slå in kära mormors present, hon fyller år idag. Så omkring klockan 18 ska vi dit och gratulera henne. Åldern har ju ingen roll, men idag blir kvinnan 64 år! Men hon verkar inte vara en dag över 40, ibland inte ens över 25, haha! Likaså mamma, ung, vacker och med tokig, sjuk superkul humor. Det kanske går i släkten på den sidan, jag hoppas att det blir likadant för mig!! puss på dig fina mormor!

Ikväll ska jag eventuellt träffa Natalie, det lät som om våra män skulle till garaget. Och isåfall sitter vi hemma och delar på några cider och pratar om livet, mycket mysigare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar