måndag, november 28, 2011

en lösning på det stora i-landsproblemet, haha!

Jag har inte kunnat dela med mig av några inlägg pga. att vårat internet har lagt av. Det luktar bränt i uttagen på modemet, haha! Så nu har vi ringt och beställt ett nytt, denna gången ett trådlöst, underbart!

Just nu har Albin Thomas här på besök, dom dricker kaffe och pratar bilar. Och då nämnde jag att jag var sur på att internet inte fungerade, då hade han en lösning. Tack och lov! Jag sitter nu på min telefons internet på datorn, det hade jag inte en susning om att det fungerade.

Orkar inte bjuda på några bilder just nu, har prov imorgon så jag behöver läsa lite istället.
Annars idag har jag haft lektion, ätit ute på thairestaurangen med Anna och sedan jobbat, 16.00-20.30. När jag kom hem har jag även hängt upp julstjärnorna i alla 3 vardagsrumsfönster.
Bilder kommer att komma på lite olika julpynt från vårt boende.!
Men inte idag.
Ha en härlig kväll, och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar