söndag, november 20, 2011

en perfekt helg.

Helgen har gått i en rasande fart! I Fredagskväll åkte vi till Albins farmor. Jag lämnade hennes Partylite beställning och så åt vi pizza med henne! Hon var själv medans hennes sambo jobbade. Så hon var glad för sällskap och både jag och Albin gillar att vara där. Vi stannade kvar och kollade på Idol och sedan drog vi oss hem, trötta som få!

Igår (lördag) var vi över till Philip och Natalie. Även där lämnade jag Partylite. Vi blev kvar ett tag, pratade och hade det trevligt! Vi drog oss hem till mamma och pappa runt fyra för att lämna Li där, hon skulle sova där! Klockan sex körde min kära bror oss till Hälleforsnäs, hem till Mika & Angelica, där hade vi partaj, väldigt lyckat! Vi blev hämtade därifrån runt 02.30.

Tidigare idag mådde jag lite sämre än annars, eller ja. . Lite sliten, men jag tog en promenad hem till mor & far, stannade på Ica och köpte med en blomma.
Promenaden gjorde så jag mådde lite bättre, även the och pannkakan hemma hos päronen gjorde mig bättre. :) Sedan har vi varit där hela eftermiddagen och kvällen. Vi har firat pappa, så det har varit mat, fika & alla möjliga samtalsämnen. Kul som vanligt, det är alltid kul när hela släkten är samlad. Pappa fick en suuuperfin tröja av mig och Albin, han gillade den, satte på sig den direkt och hade den hela kvällen. En blombukett fick han med!

När vi drog oss hem stannade vi och handlade på Willys, och nu väl hemma har jag precis diskat och plockat lite. Nu blir det Sööööndagsmys!

En perfekt helg som ni hör, (läser).
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar