måndag, november 07, 2011

helgen, - jobb & annat mys.

Helgen har varit fullproppad, med lite jobb denna gång, men även med roligare saker! Fredagen jobbade jag 14-21.15, efter det åkte vi snabbt ut till Philip och Natalie för att umgås lite. Var hemma skapligt (jämfört med annars).. Sedan började jag jobba 12-20.30 på Lördagen! Och efter det bar det iväg till Amazon, Halloweenfest! Julia & Lisa kom hem till mig vid nio, så vi han föra lite. Drack gott, dansade, skrattade och ja, hade kul! Gick till Amazon vid halv elva, och när det stängde klockan ett gick vi till "snabbt och gott" och åt varsin kebabtallrik! Jag var hemma runt 02.30. På Söndagen var jag seg till en början, ändå var det jag som gjorde frukost på sängen till mig och A. Det smakade gott, och tillslut sparkade vi igång dagen. Var bortbjudna på mat hos svärfar, så där var vi klockan 14. På kvällen hann vi med en fika hos min mor&far. När vi sedan kom hem tog vi en promenad till Ica och köpte massa gott, ciabatta, ost & kex. Det smaskade vi i oss medans vi kollade på klassikern, "tomten är far till alla barnen". ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar