söndag, november 13, 2011

Pappas dag ♥

Idag är det farsdag, och det ska såklart firas. Jag så är glad och tacksam över att jag har pappa vid min sida jämt. Underbar är bara hans förnamn.! Snäll, fin, cool, händig, vacker, gullig etc. är några av mellannamnen, och efternamnet är världsbäst!

Så i eftermiddag ska jag över till päronen för att fira honom. Jag har såklart köpt med mig en present. En liten sådan, men jag vet att det spelar ingen roll vad jag kommer med, om jag kommer tomhänt! Jag vet att han kommer tycka att det räcker med att jag kommer ihåg hans dag. :)

jag älskar dig pappa!
jag 5 år till pappa - "Pappa, vilken tur att just du blev min pappa, för dig känner ju jag." ♥
Jag fick mig ett gott skratt när mor och far en gång berättade att jag sagt så.! hahaha!

1 kommentar:

  1. Hahahahha, sötaste kommentaren från dig när du var fem! :D Ha en bra dag sötnosen! <3

    SvaraRadera