fredag, november 18, 2011

efter 3 samtal till tele2.

Igårkväll åkte jag till mormor, medans Albin var i garaget! Jag lämnade det som hon hade beställt från Partylite. Och när jag väl var där ville mormor att jag skulle hjälpa henne med hennes nya mobila bredband. Hon har alltså fått ett nytt, som går snabbare osv. Det fungerade inte alls att få igång den där. :S Läste anvisningarna innantill. Efter 3 samtal till Tele2 och efter att ha kopplats vidare från den ena till den andra så fungerade det, 20.05. De stackarna fick jobba över fem minuter. Till en början förstod dom inte alls vad som kunde vara felet, allt dom sa att jag skulle göra hade jag redan gjort. Men tillslut kopplade dom mig till "experterna" haha! Där var det en trevlig kille som kunde hjälpa mig, han sa vad jag skulle göra och om det inte skulle fungera skulle jag ringa dagen därpå igen (som idag) men det fungerade och jag och mormor kunde sova gott.

Runt nio lämnade jag mormor, för att åka och lämna Partylite hos mor, var där till runt klockan tio. När jag kom hem skickade jag in en Oriflamebeställning, jösses så många beställningar jag hade denna period. Dröjde dryga halvtimmen att skriva in alla artikelnr och skicka iväg beställningen. Men nu är det gjort, och jag ser fram emot början på nästa vecka när allt kommer, ett stooort paket med massa Oriflame, det blir som en julafton!. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar