onsdag, november 16, 2011

godkväll.

Kursen/Utbildningen igår var kanon. Riktig bra föreläsare som var utbildad både hudterapeut och makeup artist!. Så hon kunde sin sak.!
Jag kom hem runt elva, och la mig direkt.

Idag har jag varit hos frisören (ingen stor förändring, lite kortare dock) jag vill få bort all färgning i håret så snabbt som möjligt (min naurliga hårfärg har kommit fram) så nu när jag klippte mig är det inte alls lika mycket kvar av allt färgat som vuxit ned.
Efter det har jag jobbat, 13-20.30. När jag kom hem var det rena julafton här, alla Partylite ljus hade kommit, så nu har jag plockat upp mitt. Och ska såklart lämna ut allt så snabbt som möjligt till er som köpt något, förmodligen imorgon!

Albin ligger och kollar på tv, och jag sitter här. Men strax ska jag upp till Anna, vi ska plugga, till in på småtimmarna. Nattmänniskor som vi är, pluggar vi bäst när mörkret lagt sig och alla andra vill krypa till sängs. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar