torsdag, november 10, 2011

mycket mysa.

Jag gick upp skapligt idag. Angelica och Stella kom över på frukost/fika/lunch. Runt 10.00 körde jag dom till Vårdcentralen, och efter det bestämde jag mig för att åka och hälsa på mor på jobbet. Svängde först förbi trädgå´rn och köpte en blomma till min vackra. La i ett kort i blomman som jag skrivit "du är världsbäst, jag älskar dig" på. Mamma blev såklart glad, och Lisen tyckte det var förbannat kul att träffa mormor, och även att springa runt i den stora lokalen.
Efter det åkte jag hem, lämnad Li. Tog en Oriflamekatalog och åkte till mormor, det var på tiden tyckte hon, att jag kom med en Oriflamekatalog, det började tydligen eka i badrumsskåpet. Så det var ju sig passande. Vi pratade och skrattade som vanligt, och jag är lyckligt lottad som har världens bästa mormor, puss på dig!.

Klockan 12.00 hämtade jag Angelica och Stella igen, åkte till Lager, köpte två par leggings och fikade. Efter det har vi bara varit inne och myst! När jag åkte hem svängde jag in på Ica och handlade. Och väl hemma hos mina fina älsklingar började den på två ben steka pannkakor, så det har vi gottat oss ikväll. Jag har även publicerat nya (omgjorda) annonser på valparna. Eftersom att 4 stycken redan är sålda, och för att dom växer så det knakar!
Nu ska jag hoppa i ett bad, och sedan mysa lite till här hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar