tisdag, november 22, 2011

kvällsjobb.

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 15.45 så jag kan få gå och jobba! Från 16-20. Kort och skönt.
Annars har jag inte gjort mycket idag, slappat i soffan bara. Gosat megamycket med mina fyrbenta, tagit en promenad, ringt 2 viktiga samtal. Lite mer om ett av dem imorgon. Det andra var till folktandvården, jag måste ha fallit ut ur deras system eller något. För jag har inte fått en kallelse på säkert 3 år nu. Och man ska ju få en varje år. Så när dom ringer upp (någon röst i andra luren sa att dom skulle ringa upp fem i två, nu är klockan kvart över två) så ska jag boka en tid, och så ska jag då även säga att jag vill att dom ska kolla "klass" på mina tänder så jag kan börja betala en viss summa i månaden. Skönt att göra det, istället för att åka på en riktig nota om det skulle hända något illa i munnen. Ja, mycket mer har jag inte gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar