lördag, november 12, 2011

Så stillsam kväll som jag och han jag bor med hade igår kan jag inte minnas att vi haft någonsin, om vi har det var det länge sen sist. Skönt var det iallafall. Jag gjorde middag tills han kom hem. Åt den och sedan bänkade vi oss i soffan, kollade på tv, spelade WF, läste lite bloggar (gjorde jag ej han). Strax innan tio åkte vi till macken och köpte godis. När vi sedan kom hem åt vi lite av det, dock finns det mycket kvar idag (vilket absolut inte gör något). Vi blev trötta och gick och la oss klockan elva. Skönt.
Idag är Albin i garaget, jag och Li tog en promenad till min mor och far imorse. Nu har vi nyligen varit uppe på byn igen (vi 4). Och nu har jag precis landat i en av de sköna fårskinnsfotöljerna mina päron har i vardagsrummet, mamma har bänkat sig i den andra.
Ikväll ska jag och Astrid dricka viiin. Det var länge sedan vi sågs, och jag ser fram emot att få träffa snyggingen. Åker in till Malmköping med mamma, pappa, syster och hennes kille klockan fyra. (Dom släpper mig där och åker sedan vidare till Eskilstuna för middag och bio). Det låter med mysigt, hoppas ni får det kul mina fina!

Ha en bra lördag allihopa :)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar