måndag, november 07, 2011

att löven fallit ned på marken alltså.

Idag vaknade jag sent, så jag tog en kort promenad med Li och sedan gick jag på lektion. Som inte var särsklit givande eller lärande. Men men, var ju iallfall närvarande! Efter det gick jag in på Ica, köpte lite saker till middagen, och nya blommor! Några hade vissnat här hemma, så nu är det så fint så i fönstrerna igen. En rosa "våreld" och 2 stycken "Plättar på tråd". Väl hemma plockade jag lite, i vanlig ordning. Började med maten, så den var klar tills Albin kom hem, klockan fyra! Pratade en stund med Julia i telefon, och hon kommer eventuellt över lite senare!

Nu är det tända ljus i alla rum, och jag fullkomligt älskar denna årstid, när mörkret kommer och löven har fallit av träden (det gör även Li, gillar att löven fallit ned på marken alltså).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar