onsdag, november 23, 2011

oriflame - veterinärbesök - glasögon?

Nu har jag precis sorterat alla Oriflameprodukter i olika påsar. Så nu ska jag bara lämna ut allt. :)

Strax kommer Anna över för att hämta just Oriflame. Jag ska fråga om hon är sugen på en kopp the och en bulle!

Annars idag så ska jag följa med mor min till Örebro. Vi ska HCM & GSD4 testa hennes avelshane Naxos, (katt). Och dessa tester går inte att göra överallt. Däför måste man ta sig lite längre bort, till lite större städer och veterinärer.

Klockan 14 ska jag även iväg och kolla min syn. Hoppas på att det inte är något fel på den, vill såklart helst slippa glasögon eller linser. Inte för att det är fult på något sätt, men för att det är en sådan stor utgift utifall jag skulle behöva det. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar