onsdag, mars 20, 2013

Vår trollunges..

..byrå börjar fyllas på allt mer. Nu börjar vi mer eller mindre känna oss klara med klädinköpen, kommer förmodligen bli något mer, bara för att det är så roligt att shoppa bebiskläder och för att jag nog kommer hitta något mer plagg som "är så fint, så jag måste ha det". Haha.. Men jag ska försöka hålla mig tills h*n tittar ut..

Alla kläder som vi köpt är så fina (såklart, man köper väl inte något man tycker är fult).
Men mina favoriter är nog setet med ugglor, jag älskar ugglor, dom är så fina, vackra, söta och faller mig i smaken..
Setet består utav en mössa, en body och en tröja, SÅ fint!
Förmodligen är det detta set som får följa med till BB. :-)
Och för att inte tala om uggle-tofflorna, dom hör inte till setet, men är helt klart även dom mina favoriter!

På bild nr tre, har jag även tagit kort på en filt (den med bondgårds-djuren) och en babyhandduk med huva (den med hjärtan på).











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar