torsdag, mars 07, 2013

Förmiddagen.

En lugn torsdag förmiddag.
Åt frukost i sängen, det gjorde även lisan, haha! Hon fick lyxfrukost, en hotdog-korv klippt i mindre bitar i en liten skål. Uppskattat!
Men tydligen inte såpass uppskattat att det räckte för henne, utan när jag hade ätit upp min jordgubbskräm och gick för att sätta igång en maskin tvätt, passade hon på att SNO! min smörgås som låg på nattduksbordet! När jag kom tillbaka och kom på henne skämdes hon och det gjorde hon rätt i, dum hund!

Efter det har vi varit ute på en promenad i vårvädret.
Nu är vi hemma, jag sitter i soffan, lisan ligger i bädden som hon fått av min mamma och Limone ligger och myser i "finsoffan". Alla i vardagsrummet.

Strax ska jag bädda rent i sängen, även dra ett varv med dammsugaren.
Kl 16 börjar jag jobba, så innan det ska jag även få mig någon form av föda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar