lördag, mars 09, 2013

Shopping och fika.

Jag lyckades slumra till ett litet tag till imorse..
När jag sedan gick upp gjorde jag mig i ordning, gick ut och kissa lisan.
Sen blev jag upphämtad av mamma och syster. Vi åkte in till stan för shopping och fika.
Nu sitter vi i bilen påväg hem igen. Vi har haft en mycket trevlig förmiddag.
Mamma har hittat och shoppat en hel del, så kul! Jag tycker det är så roligt att föreslå plagg som jag tycker skulle passa henne och vara smakråd, så hon kom hem med en blus, en kofta/kavaj, strumpbyxor, en t-shirt och en klänning.. :-)

Jag själv köpte endast ett trepack snygga kallingar till min snygga man!
Vi besökte även Djurmagazinet, där köpte mamma ett nytt sele till lisan, såå fint!

Trevlig helg på er som tittar in här! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar