fredag, mars 15, 2013

Fredag.

En alldeles perfekt start på fredagen.
Vaknade skapligt. Låg kvar i sängen och myste med magen och djuren.
Filmade två klipp på hur det lilla livet bökade runt i magen, man ser hur magen guppar och vart det sparkas och boxas! Det är så underbart!

När jag gosat klart gick jag upp och åt frukost, och nu har jag nyligen kommit ut ur duschen.
Om ett tag ska jag plocka lite här hemma, diska den lilla disken som finns och ta ett varv med dammsugaren så det är gjort till helgen.
Ska även till affären och handla lite.

Senare ikväll är vi bortbjudna på tacos, hem till mina föräldrar. Det ska bli så gott! Det är "Melissa-helg" i helgen med, så klockan halv tre ska jag och mamma åka och hämta henne..
Önskar alla en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar