söndag, mars 24, 2013

En dag i Eskilstuna..

Igår (lördag) åkte vi in till Eskilstuna vid lunchtid, för att som jag skrev tidigare, hämta hem vagnen.
När vi kom dit hade dom satt ihop den och den stod redo att ta hem..
Och den var SÅ fin! Över min förväntan faktiskt. Jag är så nöjd! Hoppas att jag kommer att fortsätta vara det när vi väl ska börja använda den "på riktigt" i vardagen.. Men det tror jag nog. :-)

När vi väl hämtat den stannade vi till i TunaPark. Gick in på Apoteket för att köpa järntabletter åt mig. Sedan mötte vi upp mamma och pappa som också var där, gick i lite affärer ihop med dom. Mamma köpte en så fin tunika till mig, så snällt!

Innan vi åkte hemåt åt vi även lite mat alla fyra.
Vi spenderade även kvällen hos dom, vi kollade på film och åt godis.
Och provkörde, kände och klämde på vagnen såklart.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar