måndag, mars 04, 2013

Måndag.

Igårkväll hade jag och min kärlek Söndagsmys här hemma. Film och gott tilltugg.
Imorse vaknade jag skapligt, vilket jag gör allt mer ofta nu. Sover inte lika länge som tidigare, vilket jag tycker är skönt!
Har ätit frukost, och precis klickat hem lite saker ifrån nätet. Självklart lite kläder till bebisen, och nu tror jag allt att vi har det som behövs den första tiden. Innan man orkar ge sig iväg på en shoppingtur och handla lite mer, lite större storlekar, och lite mer "inriktade pojk eller flick plagg".
Det blev även lite till mig själv. Ett par nya solglasögon och en "mammapyjamas", som på bilden såg mycket skön ut, och verkade praktisk. :-)
(bilder kommer i ett senare inlägg).

Det enda som jag har inplanterat idag är en fika med Anna, och den har vi planerat in klockan 13.
Resten av dagen får vi se hur den spenderas. :-)
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar