måndag, mars 18, 2013

Helgens sista dag.

Igår (söndag) var jag och Albin hemma hela morgonen och förmiddagen. Dagen startade vi strax efter 07.
Kl tolv åkte vi över till mamma och pappa. Jag följde med mamma, syster och Melissa till badhuset. Badade dock inte. Utan satte mig bekvämt vid ett bord iklädd min sarong, vid fönstret där solen lyste in och läste nyinköpta tidningar, åt god frukt som jag tagit med, och så hann jag även måla om mina naglar. Jag bara njöt där i värmen med andra ord!
Medan vi var i badhuset var Albin och lisan kvar hemma hos mina päron ihop med pappa!
När vi brudar sedan kom hem åkte jag och Albin direkt till hans farmor.
Och där tillbringade vi eftermiddagen och kvällen. Låg i sofforna, beställde hem pizza, åt, fikade (gjorde grabbarna), jag och Lisa var mätta efter pizzan.
Farmor Lisa klippte även Albin. Hans egna rakapparat brann upp förra gången vi klippte honom här hemma, så nu fixade hon honom fin i håret, och då fick vi en helt ny rakapparat av henne som hon endast provat en gång.. Så snällt!
Hon sa att "den bara låg i garderoben och tog plats, att hon bara använder den gamla hon har, och det var bättre att den kom till användning hemma hos oss" . Fina Lisa <3

Och det var inte färdigt med "presenter" där, utan "Farmor och Affe" har varit i Thailand i tre månader nyligen. Och där hade dom handlat till oss, Albin fick ett par jättesnygga shorts, jag ett "linne/klänning/tunika-liknande plagg", SÅ fin! Verkligen jag, hon vet vad jag gillar!
De hade även handlat till bebisen. Två handdukar, en blå och en rosa, båda med vita nallar på, så gulligt!

Kvällen avslutades med att vi kollade på "mästarnas mästare" på tvn, när det var slut var jag så jädrans trött så då åkte vi hemåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar