onsdag, mars 06, 2013

Ett riktigt skönt bad.

Igår efter middagen som blev köttfärssås och spagetti, gick Albin och tränade. Medan han var där gjorde jag i ordning ett bad, med lavendelolja och tända ljus på badkarskanten. Och där låg jag, SÅ underbart skönt. Ett riktigt lugn bara föll över mig. Och på skötbordet, som står precis jämte badkaret låg Limone, hon såg ut att ha det lika bra hon.
Jag peelade ansiktet med min favorit ansiktspeeling, la en återfuktande ansiktsmask, scrubbade och masserade fötterna (lite krångligt börjar det bli, just i badkaret där det är lite lite plats och med magen ivägen) men det gick!
Schamponerade och balsamerade håret, scrubbade resten av kroppen med samma scrub som jag hade på fötterna, min absoluta favorit! Jag har älskat den sen första gången jag provade den, och nu under graviditeten klarar jag mig verkligen inte utan den. En underbart skön aromatisk kroppspeeling som gör huden mjuk och len.
Efter det fick kroppen sig en omgång med rakhyveln. Pricken över i:et.

Jag låg i badet i dryga timmen. Och när jag kom upp ur det plockade och klippte jag ögonbrynen och smorde in ansiktet.
Kände mig sedan som en helt ny människa.

Alla produkter som jag använde var såklart från Oriflame. Jag använder ju knappt något annat.. Och bland alla deras produkter har man hittat sina favoriter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar