lördag, mars 09, 2013

Fredag eftermiddag-kväll.

Efter muffinsbaket igår kom Amanda över och fikade på te och nybakat.
Strax efter det kom min syster förbi också, utan förvarning.
Hon ville ha hjälp med sin telefon. (har precis skaffat en iphone). Så jag fixade ett iTunes konto åt henne.
Tacksamma gick både Amanda och Alexandra hem sen.
Då började jag städa lite ute på balkongen.. Sopade barr efter granen som vi kastade ut där i Januari, och som hann ligga ett tag innan vi gjorde oss av med den, så nog var det barr där ute!
Torkade även av utemöblerna osv. Nu ser det lite trevligare ut där ute..
Kl 16 kom Albin hem.
Gårdagens middag blev "utemat", en kycklingsallad för min del, gott!
Början av kvällen spenderade vi sedan hemma hos mor och far, kikade lite på tv, år popcorn och drack gott, saft för min del. :-)
Skypade även med bror ett bra tag.
Jag har nog inte skrivit det, men han sa upp sig efter en vecka på det nya jobbet. Och nu är han bara ute och reser istället. Åker runt lite!
Han började ju som sagt i Barcelona, sedan åkte han vidare till Valencia och igår när vi pratade var han i Malaga.
På söndag skulle han åka vidare igen.

Jag och Albin var hemma kl tio igår kväll och det blev sängen tidigt. Jag var rätt trött och så skulle Albin upp och jobba kl 07.
Vilken fredagkväll va, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar