måndag, mars 25, 2013

Söndag och måndagsmorgon.

I söndags (igår).
Startade vi dagen med en sväng in till Katrineholm. Jag skulle köpa en grej som jag hittat på blocket (bild kommer).
När vi var klara med det passade vi på att åka över till svärfar och BM. Där blev vi kvar ett tag, så vi åkte ut och åt ihop med dom, kycklingrulle för min del..
Väl hemma i byn igen åkte vi till mamma och pappa.. För att hämta hem vagnen som blev kvar där från i lördags, och även för att lämna lisan (som mamma beslutat att hon skulle ha över natten).
Men väl där fick Albin samtal om jobb, så han åkte och jobbade och jag blev kvar hos m&p.
- Provkörde vagnen lite till, får inte nog!
- Åt mammas nybakade bröd.
- Fick ryggmassage av fina mamma.

Och till klockan 20 kom Albin tillbaka, då kollade vi på mästarnas mästare och efter det åkte vi hem, utan hund eftersom att hon skulle sova kvar där..
När vi kom hem till oss tappade Albin upp ett bad och vi kröp ned där i, underbart avslut på helgen! <3

Nu har jag nyss ätit frukost.. Mammas hembakade bröd som vi fick med oss en limpa av igår.. :-) så gott!
Resten av dagens sysslor blir att städa, det har vi halkat efter med i helgen.

En bild på mina hjärtan som myser i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar