lördag, mars 30, 2013

En alldeles perfekt långfredag.

Igår förmiddag var vi (jag, albin och min familj + Melissa) och hälsade på får, och på underbara små nyfödda lamm.. Det var så roligt.. De allra minsta lammen som vi fick se och klappa på var en timme gamla när vi kom dit, helt bedårande söta!
Hälsade även på större lamm, tackor och baggar, men de små var ju såklart mysigast att kolla på.
Och för första gången i mitt 22åriga liv fick jag mata ett lamm med flaska, så häftigt! Jag blev som ett barn på nytt där ute..

En annan anledning (förutom att se lammen) till att vi åkte dit var bl.a att jag skulle få välja ut ett skinn till bebis, som vi ska ha i vagnen. Skinnet betalade mamma och pappa, en så fin present! Så snällt!

Efter det tillbringade vi kvällen hemma hos svärfar och BM för att fira lite påsk. En härlig långfredag med andra ord..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar