fredag, juni 04, 2010

sovdags.

Godkväll..
Nu har jag precis landat i sängen, och ska skriva ett sista inlägg för dagen.
Efter att jag och mamma fikat på Orlog gick vi även in på "huset mitt i byn". Kollade på deras kläder, och hittade två fina plagg, men dyra!
Och där inne under klädtittandet mötte vi även raringen Madeleine, som jag saknat så!
Mycket trevligt att ses, då det inte blir så ofta längre. Eftersom jag nu har mitt körkort klart!
Gjorde efter det mamma sällskap inne på Ica, för att sedan jobba kl 16. Och sluta 1½ timme tidigare, då de två sista farbröderna som jag skulle till var på sjukhuset. Så jag hann även ut till Albins syster och gratulera henne på 20års dagen. Även fast jag mest fick agera dagmamma till en liten spillevink. :)

Nu ska jag krypa ned i sängen och bläddra i min favorit tidning som mamma köpte åt mig idag, tack fina du!

Imorgon är det studentdag. Och vi har två stycken att fira. En från min familj och en från sambons familj.
Rasmus & Malin!

Godnatt, så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar