torsdag, juni 03, 2010

11.05

Blev precis väckt av telefonen, och det var väl på tiden. Det var jobbet som behövde folk, så imorgon sa jag ja till 16-20.30. Och så frågade hon om jag kunde jobba söndag om det skulle behövas, vilket jag kunde. Men fick inga tider för det ännu..

Så jaha, nu ska jag ta mig upp ur sängen och göra någon sen frukost.! Sen antingen sitta på balkongen och sola, vilket inte lockar! Det är ju så jobbigt, haha! Men vill man vara fin . . .
Eller så får det bli en promenad, blir ju säkert lite brunare av det med!

Hej så länge mina vänner!

1 kommentar:

  1. Åsas käke låter mycket mer än min, men min har ju fastnat nu så jag kan inte gapa så stort som jag borde kunna. Får bara in 2 fingertoppar när jag gapar som störst, irriterande när man är hungrig och knappt får in maten, hahaha :)
    Ja jag hoppas det går bra på nästa besök.
    Hoppas allt är bra med dig i den härliga värmen :)

    SvaraRadera