fredag, juni 04, 2010

gårdagen..

Sitter här hemma och har nyss slängt i mig en lätt frukost.

Igår skrev jag inte så mycket, så tänkte dra det nu!
Var hemma hela morgonen, solade och bara myste! Mötte upp Julia och vi gick till Orlog för att fika, sen började hon sin lektion. Då tog jag en tur upp till Astrid, snackade strunt och kollade på balbilderna! Därefter åkte vi in till Eskilstuna för att träffa Chrissie, Frida & Sofia. Riktigt trevligt! Vi tog en fika ute i det fina vädret och strosade runt i affärer! Sen drog vi oss hem mot Flen igen kl halv sju! Då kom jag hem till my lover, och vi åkte över till hans familj. Lämnade present till hans syster som egentligen fyller idag. Men eftersom att jag ska jobba ikväll så ville vi lämna det igår. Och där blev vi kvar till halv 11. Fikade och snackade om allt möjligt!

Nu ska jag nog sitta här ett tag till, sen kanske det eventuellt blir till att plocka lite här hemma!
Hoppas ni har det fin fint i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar