torsdag, juni 10, 2010

ny kula!

Bloggen har vart mycket tråkig och åtsidosatt från min sida under en tid. Så nu börjar vi på ny kula!! :)
Nu kom jag nyligen hem från hälleforsnäs, från Mika, Angelica, Ville & André. Vi har haft en mycket trevlig kväll.
Innan det så har jag vart på Lager 157 med Astrid, min fina! Hon kom därifrån med hög summa förlorad. Jag med inte lika hög, en tubtopp, ett par örhängen och ett läderarmband! Och såklart blev det fika där, en panini med mozarella ost och tomat, i vanlig ordning.

Väl hemma ringde jag på lilltjejen. Och hon kommer flytta hit om 4 veckor, då hon är leveransklar. :) :) :) Har inte kunnat slita tankarna från henne under hela dagen, kärleken till henne börjar redan blomma! Min älsklingstjej här hemma ska få en fin tjejkompis.

Har även hunnit träffa älskade mamma&pappa idag!

Nu har jag precis skurit upp honungsmelon här hemma, och det älskar vi hela familjen. Fick jag bekräftat idag.. Hörde hur det smaskade och smaskade men kollade inte vad det var först.. Men sen såg jag att tösen hade hela huvudet nere i skålen.. :) Gooos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar