söndag, juni 06, 2010

nationaldag..

..Och jag hör hur dom spelar och marscherar där ute..

Idag har jag inte gjort mer än att jobba, 06:45 - 16.00!

Och nu sitter jag hemma och trycker i mig riskakor, öppnade paketet för en kvart sen. Och nu är det endast halva kvar!

Trött är jag också, gårdagen blev stressig och sen!
Som sagt så firades studenterna först nere på skolan, sen åkte vi hem till Rasmus där det blev umgänge och mat. Sen in till Flen igen för att åka till Norrköping. Där Albins syster skulle på äventyr! Födelsedags & student "present"!

Hon klarade allting galant, vilket var:
Lyfta på ormar för att hitta "lappen".
Lyfta på skorpinjoner för att hitta "lappen".
Näst intill bada med krokodiler.
Ned med händerna hos håriga spindlar.
Gräva runt i massa larver, och sist men inte minst!
Bada med hajar, stackaren! Hon har fobi för hajar, men det övervann hon!
Dukitga du!

När vi kom hem därifrån bytte vi endast kläder för att sedan åka till Nyköping, jag och x antal pojkar.. Där det var cruising. Nivån på pojkarna var: barn 7 år, och knäppjökar. Men det var kul det med. ;)

Bilder kommer, nu måste jag ta en powernap!



hittade denna då jag sökte på powernap, och den är väl passande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar