söndag, juni 13, 2010

Söndaag.

Blev inte så tidigt som jag tänkt mig att komma i säng igår.. Jag åkte över en kortis till mamma&pappa, och sedan hem igen för att möta upp tjejerna för att ta en sväng på fest i flen, som verkligen var kasst.. Var inställd på att det skulle vara ruttet, så blev inte förvånad.

-Som vanligt så var det fulla flickor som ramlade lite var som..
-Folk som går bakom ryggen på flörten, kompisen, älskaren..
-Medans "någon", blev utdragen ur öltältet med 5 karlar med blåkläder, färdades till Katrineholm med polisbil och slutade sitt fest i flen där.. Stackar´n.

Och imorse var det inte allra lättast att ta sig upp.. Klockan ringde 05:50..
Nu har jag iallfall klarat mig igenom hela arbetsdagen och precis kommit hem.
Jag och A tänkte åka in till Katrineholm och ta en fika och handla lite behövliga saker på Öb.. Men blir lite fundersam över om fiken verkligen har öppet, jag tror faktiskt inte det =/

Hoppas ni där ute har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar