måndag, juni 14, 2010

alltiett.

Syster kom hem hit och jag gjorde mig i ordning, sen begav vi oss upp på Ica. Köpte shampo&balsam och bullar.. Gick hem till Brogetorp och fikade på bullar, saft och honungmelon. Sen kom älskar mamma hem från jobbet, så då åkte vi ned på stan och bokade krysssning och jag beställde även klipptid, välbehövligt.! (Både sakerna).. Sen köpte jag även dyr kattmat för 503 kr, men det är snuttan värld!

Åt även middag hemma hos familjen, pappa lagade! Det smakade som riktig gourmet middag.

Därefter pysslade jag och syster om varandra med massage ett bra tag för att sedan åka hem hit, och här hemma har vi hunnit baka kladdkaka, målat naglarna och gjort fint i min byrålåda då hon ville låna en tröja till morgondagen, det är skolavslutning för hennes del då.

Nu kom jag nyss in i vardagsrummet och hittar honey i soffan djupt sovandes. Och lilltjejen ligger i sin elementbädd och myser, jag vill krypa ned tillsammans med henne... Det ser så varmt och skönt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar