fredag, juni 25, 2010

midsommarafton..

Godmorgon fredag!
Sov verkligen ut idag, vilket är superskönt!

Direkt efter jobbet igår hämtade A upp mig. Han, Philip & Natalie hade bestämt att vi skulle äta ute hos dom. Jag som var super hungrig efter jobbet, blev ju glad över att jag skulle få allt serverat och inte behöva laga mat själv. :) Så vi åkte ut i skogen och hade en super trevlig kväll. Det blev grillat, som smakade super bra!

Idag ska A iväg till Nyköping med vännerna för att fira midsommar.. Dom är ett par stycken och har hyrt stuga och så på Strandstuvikens camping. Jag skulle till en början med men ändrade mig. Så vi är på skilda håll ikväll! Jag ska hem till mor&far och äta, jag fick välja maten . :) Vilket blev; egenfiskade kräftor & mammas västerbottenpaj. Såå gott! Därefter får vi se vad som händer, om jag blir kvar där eller om jag tar en tur över till Emma och Åsa..

Nu ska jag göra mig i ordning & äta en sen frukost för att sedan åka till Katrineholm och gratulera Anna! Ska bli mycket trevligt!

pussss. & ha en kanon midsommarafton!

bild tagen från google.se

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för igår. Det var super trevligt :D <3

    SvaraRadera