torsdag, juni 17, 2010

jordgubbar & Pierre Robert lipbalm.

Jobbet ringde imorse kl 07.00 och väckte mig, ville såklart att jag skulle komma och jobba på stört.! Så jag rusade upp ur sängen och var på jobbet 07.20! Slutade 13.30 och gick då till Ica för att köpa med jordgubbar hem, som jag ska smaska i mig strax.. Träffade även Mika och Angelica där, alltid lika roligt att ses.! Köpte även ett lipbalm med aloe vera (Pierre Robert), som jag tror är superbra! Har inte sett det förut, så ville pröva!

Nu har jag nyss hunnit ringa både skatteverket och fastighetsskötare för den andra lägenheten.. Han skulle ringa upp mig så fort han fått tag på killen som har lägenheten nu, hoppas det blir idag!

Nu ringde han precis, det blir imorgon! Hoppas innerligt att den är fin och fräsch!

Nu; jordgubbsätande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar