tisdag, juni 15, 2010

22:05

Nu ska jag strax hoppa in i en varm dusch. Men först vill jag bara meddela att bion som vi var på var såå kass, jösses alltså! Verkligen rutten humor!

Efter bion mötte vi upp Anna och lämnade över bodyn, (som jag köpte då dom låg på BB) Men som tur var köpte jag storlek 62, och det var tydligen vad hon hade just nu! Bättre sent än aldrig, hoppas att dom blev nöjda med den. Jag tog ju såklart plagget efter min egen smak hihi! Men Anna hade själv kollat på den så det blev säkert kanon..

Därefter avslutade jag och tjejerna med en kvällsfika på Sultans, super mysigt!

Och så ringde jag mamma när jag kom hem, kändes som om jag inte pratat med henne på evigheter, även fast det var senast igår som vi umgicks! Vi pratade om allt, jobb - boende - katter och andra hemlisar. ;) Hon hade dessutom bokat tid för sterilisering och 1års vaccination för min lilltjej, och även sterilisering för hennes bebiss! Två flugor i en smäll!!

Godkväll sötnosar!

1 kommentar:

  1. Bodyn var jättesöt, verkligen i min och Lowas smak. Nu ska den bara tvättas (tvättar alla nya bebiskläder) sen kommer den bli perfekt i sommar. Tack ännu en gång.

    Ni kan väl komma hit på en fika nån dag?
    Kram

    SvaraRadera