onsdag, juni 30, 2010

några dagar..

Hej och hå luden tå!
Dagarna flyger iväg och nu har jag inte skrivit sedan i söndags förmiddag! Då åkte vi som sagt på kryssning, och det var helt underbart skönt! :) Jätte trevligt & mysigt.. Blev inte så många bilder därifrån, vilket säkerligen beror på att vi som sagt hade det väldigt kul så hade inte tanken på att fota.. Dagarna bestod utav solning, drinkar, mat, skratt, tax free shopping etc. Jag och A kom hem med en whisky, ett vin som pappa rekomenderade, en platta öl, godis, A med en stock snus och jag med en parfym & tugummi..

På måndagen när vi kom hem på kvällen var jag halvt död, så det blev en mycket lugn hemmakväll.

Tisdagen blev superskön, och jag blev helt sönderbränd under dagen, ihop med mina älskade.! Dagen avslutades med en kvällsfika på Sultans i Katrineholm.

Och denna dag ringde klockan vid sju snåret. För att tillsammans med mamma åka och lämna våra små hjärtan hos veterinären.. Min tös fick sin 1års vaccination + ett års ppiller recept. Och mammas lill arv är kvar där än för att bli kastrat. Mamma ska hämta henne igen runt 16.. Då kan jag dock inte följa med för jag börjar jobba kl 16..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan plocka lite här hemma tänkte jag! Men först ska ni få några bilder..
Underbara kvinnor..
Mormor & Mamma på deck.

Älskade mor & far på deck när vi precis skulle åka.

Inne i hytten redo för party... mormor&mamma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar