tisdag, juni 08, 2010

mamma&pappa - katt - dusch.

Var precis hos mamma & pappa.. Drack en kopp te och surfade tillsammans runt lite på internet, på kattsidor och blocket..! Så kvällen har mestadels bestått utav kattprat! Vilket aldrig är fel.

Imorgon ska jag ringa på en liten flicka..
Har ju funderat fram och tillbaka på hane eller hona. Och har fortfarande inte kommit fram till vilket. Det spelar nog ingen roll känner jag. Och denna tös är ju bara för söt! Och finns hos samma uppfödare som min lilla ängel här hemma kommer ifrån. Så det känns skönt och tryggt. Men har fortfarande lite frågor som jag funderar över, ska allt ringa mamma imorgonbitti innan jag ringer på lilltjejen och få svar på dessa.

- kommer min lilla tös här hemma kanske förändra sitt beteende eller personlighet?
Isåfall tar jag inte risken, för hon är ju så underbar! När jag kom hem nu så skrev jag sms med mor, och hann inte hälsa på henne direkt. Så då hoppa hon upp på byrån i hallen och tröck ansiktet i mot mitt för att hälsa. Så sött, och det gör mig så glad. Vi har något alldeled extra hon och jag!

Nu hör jag hur min man står i duschen, jag ska nog hoppa in där jag med. Med en shampoflaska som jag tog hemmifrån mina underbara päron, som pappa hade tagit hem ifrån Kina. Och som doftade exakt som Granny Smith? äpplena, enligt mig iallafall ;) ..

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar