måndag, juni 07, 2010

jag vill, tycker, känner, måste, är . .

- jobbet har ringt, jag fick välja mellan eftermiddag eller kväll. Valde kväll! (imorgon alltså).
- jag har beslutångest om vilken parfym jag ska välja ur Oriflamekatalogen.
- jag är avundsjuk på Julia Ryberg som har bokat resa till Cypern åt henne och Robin.. :( Men hoppas ni får superskönt iallfall!
- jag har skrivit inköpslista nyligen, men A jobbar över så handlingen blir senare.
- jag behöver göra klart två skoluppgifter, de sista! Men det är så motbjudande att plugga.
- jag vill åka till angelica ikväll.
- jag är glaad för att pappa har kommit hem, vilket han gjorde i fredags!
- jag känner mig tvungen att ladda upp kolmårdensbilderna snarast.
- jag tycker det var skönt att skriva av sig lite.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar