onsdag, juni 23, 2010

hela min dag!

Efter den konstiga morgonen, tog jag en sväng förbi jobbet. Skulle bara prata lite med chefen om hur man fyller i ett papper. Och på köpet fick jag tre jobbtider till nästa vecka.! Sen fortsatte jag hem till Brogetorp för att umgås med syster min! Vi solade en kort stund, var över hos grannen och kollade till deras kattungar, för att matte och husse är på semester! Sen blev det slö i soffan, med mackor och glass. Jag hade en superfin stund med dig! :)
Runt kl 16 hämtade A mig och vi åkte hem till oss. Hade bokat tvättid som började kl 17. Så vi satte igång en maskin, sen gick jag upp och storhandlade. Och kom hem och fyllde hela kyl&frys, underbart! När jag kom hem hade A dammsugit & torkat golvet. När jag hade fått upp allt ur kassarna som var, mycket! (Det kändes som om mina armar blev en decimeter längre när jag hade burit dom från Ica - hem!) så tog jag tag i disken. Och sedan flöt allt städ på, A bäddade rent, jag städade balkongen och om vartannat var vi nere i tvättstugan! Nu skiner lägenheten och det är skönt!
Mellan allt städande hann jag även vara ute med lilltjejen en stund!
Under kvällen har även Julia&Astrid hunnit vara här, vi har druckit 2 koppar te och snackat om allt och lite till!

Bilder..
Grannarnas mördarkatter, sarjade leksaken som dem fick låna! :) Men så söta endå!

Min lilltjej ute i det gröna!
Full kyl & mysig te-kväll med systrarna W!

Städade även vid tösens matplats!

Nu ska jag krypa ned i sängen, puss och godnatt!

2 kommentarer:

  1. Mamma och Katrin24 juni 2010 kl. 11:42

    Gillar ni ketchup eller? : )

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag visste att någon skulle kommentera det, konstigt att det blev ni, haha! Vi hade en flaska med lite kvar i sen hade vi rabatt om vi köpte 2 st! Så det så! Muppppar!!

    SvaraRadera