fredag, juli 30, 2010

hej..

Igår gick det inte att uppdatera.. Varken tv, telefon eller internet funkade.. Så nu skriver jag några rader nu istället..

Jag slutade jobba kl 12.00.. La mig och skulle slumra en liten stund, vilket blev 4 timmar. Vaknade av att A kom hem. Vi bestämde oss för att åka in till Eskilstuna, mysig "utflykt".. Jag köpte ett par gummistövlar till mig själv, och ett par skor åt min darling..

Idag har jag jobbat och därefter ringde jag Julia, hade ett missat från henne! Vi bestämde oss för att åka in till Malmamarken, kika vid de miljoner stånd.. Och kanske fynda något.. Så nu sitter jag och väntar på att hon ska infinna sig hos mig..

Och imorgon (lördag) blir det jobb under förmiddagen, för att sedan åka till huvudstaden för en krogrunda.. Ihop med Julia, ska bli mycket trevligt..
gummistövlarna..

gårdagens middag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar