måndag, juli 26, 2010

avundsjuk! :)

Slutade kl 12.30 idag! En riktigt skön jobbdag idag.. När jag kom hem satte jag igång två maskiner tvätt, och nu har jag precis hängt dom och satt igång två nya! De sista, korgen hade inte hunnit bli så full, sköönt.!

Nu har jag precis ställt på potatisarna på spisen. Idag blir det potatis m. köttbullar & gräddsås till middag..

Såg precis att syster hade uppdaterat på facebook med statusen; Stranden hela dagen, senare grilla, vädret är perfekt!

Tror ni jag bli avundsjuk så tror ni rätt.. Suck!
Här är det jobb och regnigt väder som gäller istället.. Om det ändå hade vart fint väder så hade ju man haft lite mer energi! Men lite bra är det allt, regn = städning & tvättdagar.. Får se det så istället..

Nu ska jag duka och göra klart middagen, puss!

1 kommentar:

  1. Haha lite komiskt, har precis skrivit ett inlägg om hur mkt det suger att jobba när andra har det gott i värmen och så ser jag ditt inlägg som handlar om samma sak haha :)

    Skönt att höra att hon blev helt återställd. Katter har ju verkligen en tendens att repa sig, men ibland vill det sig illa =/ Tycker det är så kul att se att du är en genuin kattälskare, vet faktiskt bara två stycken utöver oss som verkligen är det. Många har ju katter, men det tycks mest vara för sakens skull och inte för att de verkligen är tokiga i katter =)

    Angående Lager så rekommenderar jag dig verkligen att åka dit! Alla ggr jag varit där tidigare har det varit rätt så utplockat och inte de låga priser de utger sig för att ha, men nu är det verkligen hur mkt fint som helst till riktigt bra priser! :D

    Ha en mysig kväll med A! =) Krams

    SvaraRadera