tisdag, juli 13, 2010

första doppet. . . på 3 år.!

Idag har jag hunnit med mycket.. Vilket är skönt!
Uppe med tuppen för att jobba, därefter ringde jag far och bestämde mig för att åka till stranden, där han, mamma & syster var. Men först så ringde jag försäkringsbolaget, så nu är Limone försäkrad, precis som Libelle. Så i värmen satte jag mig i bilen och blåste till Sparreholm, och det var vaaarmt! Mycket skönt väl där på filten, då det blåste en del! Och idag tog jag mitt första dopp på 3 år.. Det ni!

När jag kom hem därifrån gjorde jag köttbullar, matlåda till A, middag & en chokladsockerkaka! Nu när allt är iordning i köket igen sitter jag här och svetten lackar.. Jösses, så varmt det är.. Eftersom solen ligger på från 06.00 - 17.00 så blir det en aning varmt..
Skönare när vi flyttar, då det endast är kvällssol..

Jag är så förbannat sugen på plockgodis, undra om man ska göra ett besök på Ica.. (utan sällskap av A, eftersom han ligger här i soffan och sover, likaså Limone, och lillsnuttan Libelle ligger på golvet.. (vilket jag med skulle valt, där det förmodligen är liiite svalare) ..

Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar