lördag, juli 03, 2010

jag älskar allt just nu..

Som jag skrev igår åkte jag till Angelica.. Vi umgicks med hennes underbaring till son, solade, badade och var en sväng på lager 157.. Därefter åkte jag hem och hämtade A och handlade lite på Ica, inför grillkvällen som vi hade igår (också i Hälleforsnäs ihop med angelica&mika!) Det var det godaste på länge, både maten och drycken..

Vi fick dra oss hem skapligt eftersom att både jag och A jobbade imorse..

Så nu till denna underbara dag!
Jag jobbade 07.00-10.15. Därefter gick jag hem och hann knappt landa förren jag var uppe på byn igen. Mötte mamma och pappa inne på sportringen, storhandlade ihop med mamma (jag handlade till mig medans hon storhandlade). Därefter åkte vi och köpte kattmat, två påsar 1006:- Jag känner mig ruinerad haha.. Sedan köpte pappa en blomma att plantera på farmors grav så vi åkte till graven.. Saknar dig farmor.. ! <3

Nu är jag hemma från det och har precis gjort iordning massa gott att äta tills vi ska ligga på stranden hela dagen, jag, sambon, mika & angelica..
Tugget under dagen blir;
Mackor, jordgubbar, honungsmelon, bullar & vindruvor. Såå gott!

Med andra ord så har mina dagar varit underbara!
Nu ska jag packa strandväskan, byebye!

Bilder kommer. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar