lördag, juli 24, 2010

jobb - ikea - hälleforsnäs.

Gårdagen bjöd på ; jobb till kl 12.00 och sedan en sväng till Ikea..
Hade inget speciellt som jag skulle handla utan bara lite småplock för att det är så kul! Lite inredings prylar till nya lägenheten, jag läängtar!

Kom hem med;
2 underbart fina prydnadskuddar.. Som var för dyra egentligen, men jag blev så såld på dom!
4 badrumshandukar får 5 kr st.
4 små fina glasburkar
3 vita vaser
1 vattenkanna!

Slänger upp bilder på det i eftermiddag tänkte jag!

Nu ska jag över till hälleforsnäs.!
A är i Skebokvarn hos hans mor, och meckar? mekar? med något som han tycker är väldigt kul, och som jag inte förstår mig på. :P Men mår han bra av det är det självklart att han ska göra det!

Är en aning seg efter jobbet imorse.. Därför ska jag som sagt bara slappa i grannbyn..

Ha det bra mina fina! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar